Doro DNK

 

 

Doro DNK

 

JEDNOSTAVNOST JE KLJUČNA KOMPONENTA NAŠE DNK

 

Kada se radi o potrošačkoj elektronici, proizvodi se prije svega dizajniraju za ljude starosti između 25 i 35 godina. Većina ovih proizvoda i usluga ne uzima u obzir specifične potrebe starijih osoba, iako je tržište ljudi zlatne dobi snažno rastuće tržište budućnosti.
Doro se specijalizirao za zadovoljavanje potreba tih osoba. Zbog velikog iskustva i stalnih ulaganja u istraživačke studije, Doro je dobro upoznat s raznolikošću potreba, želja i mogućnosti tih starijih osoba. Na temelju toga Doro razvije proizvode i rješenja koja zadovoljavaju potrebe starijih ljudi.

Ovaj cilj dio je DNK našeg društva i ogleda se u svakom proizvodu i uslugi koju Doro nudi:

Jednostavnost uporabe:
•     Uzimanje u obzir potreba starijih osoba
•     Smanjivanje složenosti
•     Dizajn i rješenja koju podržavaju ali ne stigmatiziraju korisnika

Prevaziđite nesigurnost:
•     Pojednostavljeno korisničko sučelje za bolju preglednost
•     Brojne funkcije pomoći
•     Pobrinuli smo se za sve detalje korisnikovog putovanja

Društvo i održavanje bliskosti
•     Ostanite povezani s Vašim voljenim osobama putem tehnologije koja je jednostavna za korištenje
•     Zbog mogućnosti korištenja novih tehnologija starije osobe nisu isključene već ostaju u bliskoj vezi sa svojom društvenom okolinom